close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שילוט פנים למשרדים - כל מה שצריך לדעת

מערכת שורשט תמוז, תשפג28/06/2023

אם אתם מחפשים דרך יצירתית ופשוטה לשפר את בית העסק או המשרד שלכם, כדאי להכיר את האפשרות להציב שלטים פנימיים בתוכם

תגיות:
צילום: freepik

אם אתם מחפשים דרך יצירתית ופשוטה לשפר את בית העסק או המשרד שלכם, כדאי להכיר את האפשרות להציב שלטים פנימיים בתוכם. הצבת שילוט בתוך המשרד טומנת בחובה יתרונות רבים, ובמאמר הבא נתאר לכם את המרכזיים שבהם.

בשביל מה צריך שלטי פנים בכלל?
לפני שנספר לכם מה היתרונות של שילוט פנים למשרדים , אתם בוודאי מתלבטים אם בכלל אתם זקוקים לשלטים כאלה, ובייחוד לא יודעים לאיזה צרכים הם משמשים. ובכן, התשובה היא פשוטה,

צילום: freepik
והיא שניתן להפיק שלט פנים למשרד כמעט בשביל כל נושא ועניין. ההמלצה שלנו, היא שתמיד שלט הפנים יהיה קשור בצורה כזו או אחרת לתוכן שבו המשרד שלכם עוסק בו. יש לנו המלצה נוספת - אף פעם אל תגזימו עם כמות השלטים הפנימיים. לא תרצו שהמשרד שלכם יראה עמוס משלטים עד כדי כך שהוא לא יהיה מסודר ומאורגן.

בתוך כך, שלט פנים למשרד משמש לצרכים שונים ומגוונים. למשל, הוא יכול לשמש כשלט שניצב לפני דלתות של עובדי המשרד, ומתאר את שמם ואת תוארם (אם יש כזה). שלט כזה מרשים מאוד לקוחות פוטנציאלים, משום שהוא מראה להם בתמצות מי עומד לדבר איתם ומה הרקורד שלו. היבט זה עוזר ללקוחות המשרד לתפוס את העובדים שלכם כמהימנים וכקרובים אליהם, וכל זאת רק בזכות כך שהשם שלהם היה נגיש והיה ידוע להם בטרם יצרו קשר. היבט נוסף שלא ניתן להתעלם ממנו, הוא העצמת העובדים. הצבת שילוט פנים עם שם העובדים שלכם מסייע ליצור תחושת חשיבות, הכרה, והערכה. כל אלו בתורם עשויים להגביר את המחויבות של העובדים שלכם לעבודת המשרד ולשירות הלקוחות.

מעבר לשימוש בסיסי זה, ניתן לחשוב על שימושים נוספים של שילוט פנים למשרד. כך למשל, שלטי פנים למשרד יכולים להכיל מסרים מאוד פשוטים ואלמנטרים, כמו שמירת ניקיון ליד בית השימוש או ליד פינת האוכל/ הקפה. שלטים יכולים להורות לשמור על שקט ליד חדר ישיבות, והם יכולים בהחלט גם להכווין היכן יש דרכים נגישות לנכים. נדמה אם כן שסקרנו אפשרויות שימוש שונות לשילוט פנים למשרד. אבל עדיין לא סיפרנו לכם באופן רשמי למה שלטי פנים למשרד עשויים לתרום לכם.

מה הם היתרונות?
ראשית, שילוט פנים למשרד מאפשר להכווין התנהגות. קחו למשל את הדוגמה שהצגנו מקודם - שלט פנים המבקש מבאי המשרד לשמור על הניקיון. הרבה פעמים אנשים כלל לא מודעים שהם מלכלכים, אבל אם נציב בפניהם תזכורת כתובה הם יהיו יותר מודעים למעשיהם, ובהתאמה יהיו נאותים יותר לנקות אחריהם.

שנית, שילוט פנים למשרד עוזר להתגבר על חוסר במידע. למשל, קחו את הדוגמה של שלט פנים שמסביר היכן ישנן דרכים נגישות לנכים. היבט זה קריטי לחלק מהאנשים ומסייע להם מאוד.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה